Klantenservice

Klantenservice

Veel gestelde vragen

Contact

Ruilen of retourneren?

Over ons

Bestellen

Hoe kan ik een artikel bestellen?
Wanneer u een artikel heeft uitgezocht, kiest u de gewenste maat, kleur en het aantal. Vervolgens voegt u het product toe aan uw bestellijst door op bestellen te klikken. Als u klaar bent met winkelen, klikt u op het mandje rechtsboven in het scherm. U ziet een overzicht van uw bestelling waarin u desgewenst nog kunt wijzigen.  Daarna klikt u op afrekenen om het product te bestellen.

Heb ik een artikel gereserveerd zodra het in het mandje zit?
Het plaatsen van artikelen in uw mandje betekent geen reservering van de artikelen. Zodra de betaling is afgerond, zijn de artikelen gereserveerd voor u.

Ik heb een kortingscode, hoe moet ik deze gebruiken?
Tijdens het afrekenen kunt u de kortingscode toevoegen aan uw bestelling. Nadat u op "kortingscode gebruiken" heeft geklikt, kunt u in het totaaloverzicht van uw bestelling de kortingscode zien verwerkt.

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is en wanneer ik deze kan verwachten?
Uw bestelling wordt door ons per e-mail bevestigd, wanneer u met iDEAL betaalt dan gebeurt dit meestal direct. U ontvangt tevens een e-mail zodra uw bestelling is verzonden. Wanneer u gekozen heeft om uw bestelling af te halen, ontvangt u een e-mail als uw pakket klaar ligt. 

 

Waarom kan ik een product niet in het mandje plaatsen?
Wanneer er geen button "In mandje" wordt weergegeven of u kunt uw gewenste maat niet selecteren, dan is dit product niet op voorraad of niet meer leverbaar.

 

Technische instellingen
De website van Covers and Sheets is geoptimaliseerd voor de meest gebruikte browsers van dit moment. Houd er rekening mee dat de kleur van de afgebeelde producten mogelijk beïnvloed kan worden door uw beeldscherminstellingen.

 

Betalen

Betalen via iDeal
Covers and Sheets biedt de mogelijkheid met iDeal te betalen. Dat is betalen in uw eigen vertrouwde internetbankieromgeving.
U doorloopt dezelfde stappen als u bij internetbankieren gewend bent; het voordeel is dat de betaling met alle gegevens al voor u klaarstaat. Makkelijk en volgens dezelfde (strenge) beveiligingseisen van uw bank. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van grote banken in Nederland.

 

Betalen via overschrijving
Na de bestelling ontvangt u een bevestiging van uw bestelling met daarin de bankgegevens om het bedrag over te schrijven.

 

Overige betaalmethoden
Covers and Sheets biedt klanten ook de mogelijkheid om te betalen met Paypal, SOFORT banking, Creditcard en Bancontact, Klarna en In3.

 

Algemeen

  • Alle prijzen van de producten die via Covers and Sheets verkocht worden zijn inclusief BTW.
  • Covers and Sheets doet haar uiterste best om in alle gevallen steeds de juiste prijs te vermelden voor elk product in onze webshop. Mocht het echter voorkomen dat de prijs van een product, eenmaal in de winkelmand, verschilt van de prijsaanduiding van dat product op één of meerdere pagina’s in de webshop, dan geldt altijd de prijs van het product in de winkelmand als definitief. Aan onopzettelijk foutieve prijsvoering op productverzamelpagina’s of productdetailpagina’s kunnen geen rechten worden ontleend.
  • Covers and Sheets hanteert de besteldatum als aankoopdatum.

 

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag
verwachten.

 

Levertijd en verzendkosten

Indien uw bestelling op maandag t/m vrijdag voor 12.00 uur bij ons binnen is dan trachten wij uw bestelling, mits in voorraad, dezelfde dag nog te verzenden. Bij een bestelling waarbij de artikelen niet bij Covers and Sheets op voorraad zijn, zal de levering maximaal 1-2 werkdagen in beslag nemen.


- Bezorging: GRATIS bij een bestelling boven €50,-. Bij een bestelling onder €50,- wordt €6,90 verzendkosten gerekend.

Covers and Sheets levert bestellingen op dit moment in Nederland, België en Duitsland en niet naar postbussen.

Uitzonderingen
Rondom extra drukke periodes zoals bijvoorbeeld de jaarswisseling of Black Friday, kunnen afwijkende levertijden gelden voor alle bezorgopties.  

Klachten

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via mail ([email protected])  U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie."Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)."

 

Retourneren en ruilen

Tot hoe lang kan ik een online bestelling retourneren?

Binnen 14 dagen na de ontvangst- of afhaaldatum van de bestelling kunt u deze retourneren. 

 

Hoe kan ik een bestelling retourneren? 
Retourinstructies kunt u hier vinden.

 

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren? 
Het retourzenden is gratis. U ontvangt het aankoopbedrag van de bestelling terug zonder de eventuele verzendkosten van bestellingen onder €50,-. Voor meer informatie over retourneren klik HIER

 

Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd artikel heb ontvangen? 
Een verkeerd geleverd of beschadigd artikel kunt u retour zenden zoals hier beschreven. Geef in dit geval aan dat u een verkeerd of beschadigd artikel heeft ontvangen. Bij retourzending wegens beschadiging of verkeerde levering ontvangt u het aankoopbedrag van het bestelde product retour. Graag voor retourneren eerst contact opnemen met Covers and Sheets. Dit kan per mail. Retourinstructies kunt u hier vinden.

 

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden op Covers and Sheets?
De algemene voorwaarden kunt u hier vinden.